2008-06-29 | 13:13:51

Söndag

Söndag idag. Jag vaknade 20 i 11, ovanligt sent för att vara mig, jag gick väl och la mig alldeles försent igår. Idag har jag inget planerat, mer än att jag och syrran är bjudna till mormor på köttbullar och rabarberpaj. Jag måste säga att vi har en cool mormor. Hon älskar att åka skidor, spelar golf och att bada i äventyrsbad och bada i havet bland alla vågor. Slå det ni, mahaha :D

Jag och syrran kan fortfarande inte släppa tag om våra New York drömmar. Vi vill åka dit till höstlovet, hon och jag. Hade tänkt att föreslå mamma och pappa, man kan ju iallafall försöka, ellerhur ?! syrran är ju 18 nu, det underlättar ju. Aja, dream om baby...


Favorit i repris tagen av mig på ett av NYs miljontals övergångställen... 
1 Kommentarer
S A R A:

åh jag skulle oxå vilja åka till NY <333 tror du på själsfränder? kram

2008-06-29 | 18:05:14
URL: http://zaaurahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild
Jag är en New York-älskande Stockholmstjej som bor i Malmö. Jag bloggar om mitt liv, mina funderigar och även lite om musik. Hope you like it! Enjoy!

Helena