2008-06-30 | 13:06:08

In those blue eyes

Jag har spelat golf idag. Med 2 bollar förlorade sitter jag här, nöjd över mina 2 st par jag fick. Det var ju förra sommaren som jag spelade senast typ ?! utöver mina 2 par fick jag ytterligare 4 poäng (vi spelade 9 hål), så men kan säga att det gick dåligt. 

Lite ledsen är jag att EM är över. Det var ju så himla roligt, EM är ju mycket roligare än VM. Det var ju roligt att Torres (den sexiga i Spanska laget) avgjorde, har är ju bäst och springer på som satan. 

Trött är jag också, ja. Jag fastnade i gossipgirl-boken igårkväll (lite töntig är den, man jag gillar sådant). Satte ju klockan på 8 för att spela golf. Nu ska jag se på en film (Irene Huss) men innan dess en lite ludderunda.

Och i veckan var det klart att Freddie Ljungberg slutar i landslaget, jag ställer mig frågan: Vem ska man nu kolla på när Sverige spelar kasst ?! "snyfft"
Tråkigt inlägg, jag vet. Whatever...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild
Jag är en New York-älskande Stockholmstjej som bor i Malmö. Jag bloggar om mitt liv, mina funderigar och även lite om musik. Hope you like it! Enjoy!

Helena