2008-06-17 | 12:45:41

Syster 18 år !

Idag fyller min älskade syster 18 år, helt konstigt. Visst hon är min storasyster och jag har liksom alltid sett upp på henne ( fast jag är längre än henne hon ser upp på mig, mohaha). Men 18 och allt, vuxen på något sätt. HAHA.

Och här sitter jag, i Stockholm. Jag sviker henne på sin födelsdag jag vet. Men jag tror ärligt talat att hon ville det, ibland behöver man ha lite kul själv. Det jag ville säga genom allt detta är GRATTIS (jag vet att hon klickar in på min blogg ibland). Jag och kusin Malin ringde henne och sjöng "Ja må hon leva" :)

Grattis sis, I love you <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild
Jag är en New York-älskande Stockholmstjej som bor i Malmö. Jag bloggar om mitt liv, mina funderigar och även lite om musik. Hope you like it! Enjoy!

Helena