2008-06-14 | 22:57:01

STOCKHOLM

YES YES, nu är jag här. Men dagen igår började inte så bra. Jag glömde min rullväska på bussjäveln (fråga mig inte hur jag lyckades)... Så jag fick hjälp av Emmelie som ringde till SL och frågade hur vi skulle göra. De sa att jag skulle stanna kvar på busshållplatsen på andra sidan och vänta på att bussen skulle komma tillbaka (när den kör andra hållet). Så jag stod där i 1 jävla timme och fick stanna alla blåa 747or, fy fan alltså. Jag ska aldrig mer glömma saker på bussar !!!!

Nu ska jag sova min sista natt hos Emmelie, gud vad jag älskar henne, hon är som en syster till mig. Jag har aldrig mött en så stark människa som Emmelie. Hon tar alla med storm hon går bara längre och längre. Hon är grym och har värsta humorn. Jag har kännt henne hela mitt liv. Love you sis  <3

Nu ska jag gå och göra i ordning mig. Imorgon åker jag till Vällingby och bor hon mina älskade kusiner !

Hej hopp gummisnopp
1 Kommentarer
emmelie:

Jag älskar dig vackra helena :) Längtar tills vi ses igen..

2008-06-19 | 15:27:57
URL: http://aboutems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild
Jag är en New York-älskande Stockholmstjej som bor i Malmö. Jag bloggar om mitt liv, mina funderigar och även lite om musik. Hope you like it! Enjoy!

Helena