2008-06-17 | 18:41:51

Shopping

Jag älskar att shoppa i Stockholm, för när jag är där är jag laddad med pengar och mitt shoppinghumör är alltid på topp. Igår blev det de vanliga  affärerna + urbanoutfitters (testade världens finate kjol!!!) + stureplan. Innan vi gick på stan åkte vi till söder och åt av den lunchen vi hade gjort + en latte take away och jorgubbspaket (svenska).

Det där var igår, idag tog vi affärerna på söder = små butiker, second hand, lite halvudda och snygga människor. Sedan var vi på Gallerian och kollade lite på affärerna där och under.

Shoppingen då ?
Jag älskar skor och har bara blivit mer och mer förtjust i dem (gärna med hög klack eller små nätta). Så jag har (än så länge) köpt 3 st under min tid här :) Ett par röda sandaler i skinn (äkta), ett par blommiga mönstrade ballerina med peep toe och ett par mörkbruna sandaler i äkta skinn med 6½ cm klack från Zara. Har testat fler skor idag som jag absolut skulle köpt om de inte var så dyra :( Jag har även köpt ett blått fodral och franskmanekyr som vi ska testa idag.

Nej nu ska jag hjälpa min kusse som nu gör middag :)

(ännu en gång grattis siss <3)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild
Jag är en New York-älskande Stockholmstjej som bor i Malmö. Jag bloggar om mitt liv, mina funderigar och även lite om musik. Hope you like it! Enjoy!

Helena