2008-06-16 | 10:02:01

Första dagen med kuss

Idag vaknade jag upp hos mina kusiner :)
Idag ska vi göra en favorit i repris. Vi ska till Söder med matsäck och sätta oss uppe på berget som har utsiktien utöver stadshuset och hela stan :) nicenicenicenice <3 Det kommer förhoppningsvis bli en tradition !
Nej nu måste jag gå, Malin har kokat pasta till våran kycklingsalad som vi ska ta med. Vi har även med oss frukt och isvatten och ska även köpa jordgubbar. Kan det bli bättre ? Och sätta sig och kolla på utsikten över bästabästastadenimitthjärta !!! åhåhåh, nostagi (stavas det så?) haha

Pusspåerälskade!<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild
Jag är en New York-älskande Stockholmstjej som bor i Malmö. Jag bloggar om mitt liv, mina funderigar och även lite om musik. Hope you like it! Enjoy!

Helena