2008-06-28 | 18:36:57

England

I'm back babies ! 
Jag har spenderat 5 roliga dagar med farmor och faster ute på den Engelska landsbygden. Jag har gått ca 5 km på en bilväg in nowhere, har varit på en outlet kallad "biciste village" och shoppat ett par chinos från mexx, har varit i Oxford och valt ut mina alldeles för tidiga presenter från min farmor (hon ÄLSKAR England och tyckte det var roligt att jag valde ut mina presenter där), jag har varit på mysiga pubar och kollat på fotboll med andra fotbollsgalna britter, jag har varit på ett slott och gått omkring i en stor fin trädgård och mycket mycket mer. 

Mycket man hinner med på mindre an en vecka ?!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild
Jag är en New York-älskande Stockholmstjej som bor i Malmö. Jag bloggar om mitt liv, mina funderigar och även lite om musik. Hope you like it! Enjoy!

Helena