2008-06-19 | 10:48:44

break

Idag är det min sista dag här i stockholm, min älskade stad. Jag åker ikväll, är hemma över midsommar och sedan på måndag så åker jag till Göteborg till min faster och sedan dagen efter på tisdagen åker vi (farmor, faster och jag) till England. Vi ska vara i den staden där morden i midsummer spelas in. Så jag kommer nog sitta framför några avsnitt (så man kan känna igen sig) haha.

Där är förklaringen varför jag inte kommer kunna blogga på ett tag. Men kika in här lite senare så lovar jag I'll be back. :)

Nu ska jag gå och väcka min kusin som fortfarande ligger och halvsover. Vi var vakna till halv fyra (och jag vaknar vid halv tio?!) Men vi hade iaf gossip girl kväll :) en hel den avsnitt blev det och mycket snack.

Hejsålänge!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild
Jag är en New York-älskande Stockholmstjej som bor i Malmö. Jag bloggar om mitt liv, mina funderigar och även lite om musik. Hope you like it! Enjoy!

Helena