2008-07-01 | 08:06:41

1 Juli

Välkommen in i en ny månad, hoppas att sommarvärmen nu kommer. Idag kommer vår städerska hit och städar vårat hus. Och då kan jag inte vara hemma, så mamma passade på att boka tid hon optiker (jag har ju linser nu) och hos tandläkaren (en del av min "tandställning" har lossnat). Så jag hade tänkt att gå lite på stan då, ganska trevligt, det var ju länge sedan jag gjorde stan här nere i Malmö. Annars så ska jag nog spela golf idag också, jag måste ju komma igång med den nu om jag vill fortsätta. Hör av mig senare.

poss
1 Kommentarer
Saga:

Hejsan jag kan tipsa om att kika in på en hemsida som heter www.prisjakt.nu nästa gång du ska handla linser. Där kan du nämligen se vart dina linser säljs till bäst pris. Jag skickar med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

Good luck

2008-07-02 | 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild
Jag är en New York-älskande Stockholmstjej som bor i Malmö. Jag bloggar om mitt liv, mina funderigar och även lite om musik. Hope you like it! Enjoy!

Helena